loading...

پرينتر سه بعدي

پرينتر سه بعدي

بازدید : 177
11 زمان : 1399:2

نمايندگي رسمي موبايل

نمايندگي رسمي موبايل نيكان سرويس با پايبندي به اصول مشتري مداري در اين سالها همواره تلاش كرده بهترين كيفيت را از لحاظ كالا و خدمات پشتيباني به مخاطبان خود عرضه كند.

اولويت نظر مشتري براي گروه نمايندگي رسمي موبايل نيكان سرويس چنان بالا است كه در اين سالها تفكر عرضه ي بهترين خدمات به مشتري را در دستور كار آموزش كارمندان خود قرار داده است و از گذشته تا اكنون در عرصه ي نمايندگي رسمي موبايل همواره پيشتاز و نام آور مي باشد.

با توسعه ي روز افزون فروش و نياز بازار به عرضه ي محصولات شركت هاي معروف و برندي مانند اپل و سامسونگ، بيش از پيش نياز بازار به حضور شركت هاي ارائه كننده خدمات پس از فروش و نمايندگي رسمي موبايل معتبر براي اين برند ها حس مي شد.

گروه نمايندگي رسمي موبايل نيكان سرويس در اين شرايط با حضور جامع خود در بازار موبايل و حمايت از حقوق مشتري هميشه براي پاسخ گويي به نياز هاي كاربران آماده بوده است و ضامن حفظ كيفيت و خدمات مورنياز پس از فروش به مشتريان عزيز خود مي باشد.

بازدید : 113
11 زمان : 1399:2

پرينتر سه بعدي

پرينتر سه بعدي دستگاهي بسيار هيجان انگيز است كه نمونه اي بسيار نزديك به واقعيت از اشياي سه بعدي را ايجاد مي كند.پرينتر سه بعدي يا چاپگر سه بعدي، مجموعه مراحل توليد اشياء جامد سه بعدي از يك فايل ديجيتال است. اساس كار پرينتر سه بعدي متفاوت از توليد سنتي است به اين معني كه مراحل توليد يك نمونه سه بعدي مانند برداشتن ، تكه تكه كردن يك قطعه از فلز ، پلاستيك و يا چوب را بسيار آسان تر و سريع تر انجام مي دهد. پرينت سه بعدي يك روش توليد است كه از فرآيندهاي افزودني استفاده مي كند. روش كار پرينتر سه بعدي با استفاده از فرآيندهاي افزودني صورت ميگيرد كه شامل اضافه كردن بسياري از لايه هاي نازك متوالي از مواد داده شده براي ساخت يك شيء سه بعدي است ، به همين دليل به پرينتر سه بعدي توليد افزايشي هم گويند. هر يك از اين لايه ها را در پرينتر سه بعدي مي توان به عنوان يك مقطع افقي نازك برش از شيء نهايي مشاهده كرد.

مزيت هاي پرينتر سه بعدي

بهترين راه براي درك مزيت هاي استفاده از پرينتر سه بعدي، شناخت دستاورد هاي مختلف تكنولوژي پرينتر سه بعدي در زمينه صنعت چاپ مانند افزايش سرعت، توليد تك مرحله اي، دسترسي آسان، خلاقيت بزرگ تر، كاهش هزينه هاي سربار و.. است. چاپ سه بعدي به شما امكان مي دهد اشكال پيچيده ( هندسه هاي متفاوت و كاربردي) را با استفاده از مواد ي كمتر از روش هاي توليد سنتي توليد كند.

شيوه عملكرد دستگاه پرينتر سه بعدي

شما با طراحي يك جسم سه بعدي در يك سيستم كامپيوتري معمولي، طرح سه بعدي خود را به يك پرينتر سه بعدي وصل كنيد، دكمه «چاپ» را فشار دهيد و سپس تماشا كنيد. فرآيند چاپ پرينتر سه بعدي شبيه يك كيك نان بريده شده، اما معكوس است. فرض كنيد كه هر يك از تكه هاي نان را پخت كنيد و سپس آنها را با هم به يك نان كل و بزرگ تر مي چسبانيد. اين فرايند اساسا همان چيزي است كه يك پرينتر سه بعدي انجام مي شود.

مراحل چاپ در پرينتر سه بعدي براي يك شي به اين صورت است كه شي اصلي را به هزاران بخش از تكه هاي كوچك تقسيم بندي مي كند و سپس آن ها را از بالا به پايين ، برش مي دهد. اين لايه هاي كوچك سه بعدي ، با هم يكپارچه تركيب مي شوند. هر لايه مي تواند بسيار پيچيده باشد، اين به معني آن است كه يك پرينتر سه بعدي مي تواند قطعات متحرك اشياء را مانند لولاها و چرخ ها و… را به عنوان بخشي از يك شي ايجاد كند. شما مي توانيد با يك پرينتر سه بعدي از كل بخش هاي دوچرخه مانند دسته، زين، قاب، چرخ، ترمز، پدال و زنجير را به صورت آماده مونتاژ و بدون استفاده از هر ابزار ديگري را چاپ كنيد. به طور كلي براي بيان نحوه عملكرد يك دستگاه پرينتر سه بعدي در يك جمله بايد گفت پرينتر سه بعدي مواد اوليه را كه ازهر جنسي بر اثر تابش اشعه به صورت لايه لايه ي جامد هستند روي هم مي چيند تا قطعه ي نهايي حاصل شود.

آينده صنعت چاپ با پرينتر سه بعدي

صنعت پرينتر سه بعدي در سال 1995 فقط 295ميليون دلار ارزش داشت و امروزه رشد صنعت پرينتر سه بعدي تا جايي پيش رفته است كه در سال 2015 وولرز ارزش اين صنعت را 4.1 ميليارد دلار ارزشيابي كرده است. همه ما انتظار داريم كه انقلاب صنعتي پرينتر سه بعدي در تمام زمينه ها از پزشكي، صنايع غذايي، هوافضا، معماري و … نه تنها با موفقيت در به چالش كشيدن چاپ به روش هاي قديمي ادامه داشته باشد ؛ بلكه شايد تا جايي با پرينتر سه بعدي پيش برويم كه بتوانيم با پرينتر سه بعدي تاريخ راهم بازسازي كنيم.

تاريخچه پرينتر سه بعدي در صنعت

براي اولين بار ايده ي به كار بردن چاپ به شيوه ي سيستم پرينتر سه بعدي در سال 1950 به ذهن دانشمندان رسيد. نمونه اوليه ي پرينتر سه بعدي كه ما ميشناسيم در سال 1968 بوسيله چاك هال ساخته و توسعه داده شد. ابتدا پرينترهاي سه بعدي به صورت گسترده اي براي نمونه سازي سريع به كار مي رفتند و امروزه آنها را به طور مستقيم براي چاپ قطعه هاي سه بعدي محصولاتمان و افزايش سرعت چرخه توليد به كار مي بريم. پرينتر سه بعدي جهت استفاده هاي شخصي نيز بسيار پركاربرد است. به طور كلي هفت فناوري توليد افزايشي اوليه وجود دارد كه هر كدام از آنها با مواد اوليه مختلفي از جمله پلاستيك يا فلز ساخته مي شود. چاپ به شيوه ي پرينتر سه بعدي در محافل دانشگاهي آن زمان از سال 1950 مورد بحث و بررسي قرار گرفت، اما زماني صنعت چاپ بوسيله پرينتر سه بعدي به طور رسمي رايج شد كه هال فرايندهاي استروليتوگرافي را در سال 1988 ثبت كرد درهمين سال بود كه سيستم چاپ سه بعدي SLA كه در آن سال از نخستين سيستم هاي ساخت افزايشي تجاري و در دسترس در كل جهان بود، معرفي شد و هال توسط نرم افزار CAD طرح سه بعدي نمونه خود را طراحي كرد و با فرمت STL ذخيره و به وسيله پرينتر سه بعدي به چاپ رسانيد. در سال 1992 بازار جهاني صنعت چاپ بوسيله توليد افزايشي يا پرينتر سه بعدي براي محصولات و خدمات توليدي به 400 ميليون دلار رسيد.

بازدید : 128
11 زمان : 1399:2

تعمير تلويزيون

تعمير تلويزيون و رفع اختلالات و خرابي هاي ايجاد شده در انواع برند هاي متفاوت تلويزيون اگرچه ادعاي بسياري از مراكز فعال در سطح شهر براي تعمير تلويزيون مي‌باشد اما با توجه به دانش و تجربه ي تخصصي تيم ما تعمير تلويزيون هاي انجام شده توسط تعميركاران با تجربه ي سيماي تهران ، هم در نمايندگي تعمير تلويزيون و هم تعمير تلويزيون در منزل ، مطمئنا به دست كارشناساني انجام مي پذيرد كه ضمن آشنايي با پيشرفته ‌ترين تكنولوژي‌ها و فنآوري‌هاي روز دنيا ، دانش فني مورد نياز را براي تعمير تلويزيون كسب كرده باشند.

تلويزيون ابزاري براي برقراري ارتباط جمعي از راه دور است به طور دقيق مي توان گفت اولين فرستنده ي تلويزيوني از سال 1337 روز جمعه يازدهم مهرماه در ايران شروع به كار كرد. ابتدا تلويزيون هاي سياه و سفيد كه همه ما از آنها خاطره داريم و سپس تلويزيون هاي رنگي ابتدا در قشر مرفه جامعه و سپس در خانه هاي همه ي ما حضور مداومي پيدا كرد. جالب است بدانيد تلويزيون يا دورنما را جان لوگي بِرد مهندس بريتانيايي در سال 1926 اختراع كرد و در سال 1928 تلويزيون هاي رنگي مكانيكي را عرضه كرد. از اين زمان بود كه كم كم با خرابي ها و ايرادات بوجود آمده در تلويزيون ها نياز به حضور افرادي براي تعمير تلويزيون ها كه شناخت كافي از خرابي بوحود آمده داشته باشد تا بتواند اقدامات لازم براي تعمير تلويزيون را انجام داده و عمر كاربردي دستگاه تلويزيون ما را افزايش دهند ، پيدا شد. در واقع تعمير تلويزيون هم يك كار سرگرم كننده و جذاب براي تعميركار تلويزيون و هم نوعي صرفه جويي اقتصادي براي خانواده ها مي باشد.

تعميركار تلويزيون خوب براي تعمير تلويزيون سراغ داريم؟؟

تلويزيون هم مانند هر دستگاه ديگري به دلايل متفاوتي از جمله استفاده نادرست و يا فرسايش به مرور زمان كهنه شده و دچار خرابي ميشود اينجور وقتها اولين سوالي كه به ذهنمان مي آيد اين است كه تعميركار تلويزيون خوب براي تعمير تلويزيون سراغ داريم؟؟!

اصلا تعميركار خوب براي تعمير تلويزيون چه كسي است؟

شرط اول براي تعمير كار ماهر بودن اين است كه تعميركار اطلاعات كاملي از نحوه ي عملكرد هر يك از قطعات تلويزيون داشته باشد و بعد از آن آنچه بيش از همه مهم است تجربه ي كافي تعمير كار در تعمير تلويزيون است تا در سريع ترين شرايط و با بهترين روش و با قيمتي مناسب براي تعمير تلويزيون شما اقدام كند و با تصميم مناسب در اقدامات تعمير تلويزيون ، عمر تلويزيون شما بيشتر تداوم بخشد.

انواع تلويزيون بر اساس نوع صفحه نمايش

يك تعميركار ماهر در تعمير تلويزيون ، با تمام دسته بندي هاي تلويزيون ها من جمله انواع تكنولوژي به كار رفته در سيستم هاي تلويزيوني آشناست چرا كه او بايد بتواند در كم ترين زمان مناسب ترين راه را براي تعمير تلويزيون شما پيدا كند. توليد و تعمير تلويزيون هاي آنالوگ قديمي در انگليس از سال 2012 به بعد متوقف شد ، در نتيجه اگر شما تلويزيون غير ديجيتال داريد و مشترك تلويزيون هاي كابلي ، ماهواره‌اي يا فرمت‌هاي گوناگون آن ها مي باشيد ، تلويزيون شما در اين زمان كاملا بدرد نخور و قديمي است. از طرف ديگر هم صفحه تلويزيون ها مدام دارد بزرگ و بزرگ تر و شفاف تر ميشود تا حدي كه امروزه از ملاك هاي مهم و درخور توجه در مقايسه تلويزيون ها علاوه بر وسعت ديد صفحه نمايش ميتوان ميزان شفافيت و طبيعي بودن رنگ تصاوير را نام برد. دو تكنولوژي مورد توجه و در حال رقابت در بازار و حوزه ي تعمير تلويزيون در حال حاضر تلويزيون هاي پلاسمايي و ال سي دي هستند البته علاوه بر اينها تكنولوژي هاي ,LED, OLED هم هستند.

تلويزيون‌هاي پلاسمايي

در تعمير تلويزيون‌ هاي پلاسمايي بايد بدانيد اين صفحه نمايش ها نور از سلول‌هايي منفرد ساطع مي كنند و مي‌توانند با ظرافت بسيار ويژه اي سايه‌هاي رنگ‌ها را با جزئيات دقيق تري نشان دهند ، اما صفحه‌هاي LCD نور را از ميان يك شاتر كركره‌مانند عبور مي‌دهند. تكنولوژي هاي رقيب به كار رفته در برند هاي متفاوت تلويزيون در سال‌‌‌هاي اخير بازار تلويزيون را به دست گرفته‌اند و اغلب افراد از جمله تعمير كاران ماهر تلويزيون ، با توجه به نياز بازار براي تعمير تلويزيون ، آن ها را مي شناسند. به بيان ساده تر به علت طريقه ساطع‌ شدن نور از صفحه‌هايي پلاسمايي ، كيفيت و وضوح رنگ از اين صفحه‌ها تاثير بسيار بيشتري در بينندگاني كه نور در محيط تماشاي تلويزيون آن ها كمتر است مثلا در اتاق نشيمن ايجاد مي‌كند ، اما برعكس اگر مي‌خواهيد تلويزيوني را براي يك محل پر نورتر مثلا آشپزخانه‌تان داشته باشيد ، كارآيي تلويزيون LCD بسيار بيشتر است.

تلويزيون ال اي دي و تلويزيون ال سي دي

براي شما جالب بايد باشد كه تلويزيون ال اي دي همان تلويزيون ال سي دي است منتها كمي پيش رفته تر شده است. تفاوت تكنولوژي تلويزيون ال اي دي با تلويزيون ال سي دي در نوع نور زمينه آنها است كه موجب تفاوت كيفيت در نمايش تصاوير شده است. هر چند كه بسياري از افراد به هنگام خريد اين تفاوت تكنولوژي را نميدانند اما به عنوان يك تعمير كار تلويزيون بايد فرق آنها را بدانيد تا بتوانيد به نحو احسنت تعمير تلويزيون مورد نظر را انجام دهيد. در تلويزيون ال سي دي يا كريستال مايع منبع نوري بايد از لامپ هاي فلئورسنت كه صفحه نمايش اين تلويزيون ها به كار رفته عبور كنند در حالي كه در تلويزون هاي ال سي دي از لامپ هاي خيلي كوچيكي استفاده شده كه توانايي كنترل كيفيت و تغيير رنگ بهتري را نسبت به لامپ هاي فلئوسنت ارائه ميدهد.

اين تفاوت تكنولوژي باعث شده اين دسته از تلويزيون زاويه ديد بهتر ، عمر مفيد بيشتر و مصرف برق كمتري نسبت به تلويزيون هاي ال سي دي داشته باشد و خانواده ها رغبت و ارزش بيشتري براي سپردن امور تعمير تلويزيون خود به تعمير كار داشته باشند.

تلويزيون او ال اي دي و ال اي دي

تلويزيون‌هاي OLED نازك ‌تر ، سبك‌ تر بوده و كيفيت عملكرد بهتري نسبت به تكنولوژي‌ به كار رفته در ديگر تلويزيون‌ها دارند. هر پيكسل در تلويزيون هاي او ال اي دي با خاموش شدن مي‌تواند مشكي مطلق شگفت انگيزي را به وجود آورد كه اين يكي از خصوصيات منحصر به فرد OLED است كه موجب ايجاد وضوح تصوير استثنايي مي‌شود. دليل اين ويژگي نيز آن است كه هر پيكسل را بصورت مستقلي ميتوانيد هدايت كنيد و به راحتي مي‌تواند خاموش شود ؛ اما در LCD ها نور تك تك پيكسل‌ها قابل كنترل نيست و در واقع حوزه‌اي شامل چند پيكسل كنترل مي‌شوند از اين رو تعمير تلويزيون هاي او ال اي دي نياز به دقت فراواني دارند تا شدت آسيب وارده كمتر شود .در فناوري OLED با توجه به آنكه نيازي به نور پس زمينه نيست ، ضخامت پنل به شدت كاهش مي‌يابد و شاهد تلويزيون‌هاي 4 تا 7 ميلي‌متري داراي اين فناوري هستيم كه بسيار هم سبك و مناسب هستند .با اين توضيحات پيرامون ويژگي هاي اين تلويزيون به هيجان نيامدن از تكنولوژي OLED كار سختي است ؛ چرا كه تمام ويژگي‌هاي يك تلويزيون رويايي از جمله وضوح شگفت‌انگيز ، نازكي باور نكردني و مصرف اندك انرژي را دارد ضمن آنكه تعمير تلويزيون او ال اي دي نياز به دانش تخصصي دارد.

تعمير تلويزيون و ايرادات شايع برندهاي متفاوت تلويزيون

تعمير انواع تلويزيون و رفع اختلالات و خرابي هاي ايجاد شده در انواع برند هاي متفاوت تلويزيون اگرچه ادعاي بسياري از مراكز فعال در سطح شهر براي تعمبر تلويزيون مي‌باشد اما با توجه به دانش و تجربه ي تخصصي تيم ما تعمير تلويزيون هاي انجام شده توسط تعميركاران با تجربه ي سيماي تهران ، هم در نماينگي تعمير تلويزيون و هم تعمير تلويزيون در منزل ، مطمئنا به دست كارشناساني انجام مي پذيرد كه ضمن آشنايي با پيشرفته ‌ترين تكنولوژي‌ها و فنآوري‌هاي روز دنيا ، دانش فني مورد نياز را براي تعمير تلويزيون كسب كرده باشند. از اين رو پيشنهاد ما به شما آن است كه پيش از مراجعه به يك مركز و دريافت خدمات مرتبط با تعمير تلويزيون از مجاز و استاندارد بودن آن مركز تعمير تلويزيون اطمينان حاصل كنيد. مجاز بودن مركز تعمير تلويزيون به كاربر اين اطمينان را مي‌بخشد كه خدمات ارائه شده در راستاي تعمير تلويزيون در آن مجموعه بر اساس اصول و ضوابط استاندارد شركتي و با نظارت سازمان‌هاي بالاتر انجام مي‌پذيرد. مركز تعمير تلويزيون ما يكي از مجموعه هاي پيشرو در ارائه و عرضه سرويس ها و خدمات مرتبط با انواع تلويزيون و برند هاي متفاوت موجود در بازار تلويزيون است كه در طي چند دهه اخير توانسته است با ارائه برترين خدمات تعمير تلويزيون ، رضايت كاربران و مراجعان خود را كسب نمايد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 219
  • بازدید کلی : 3086
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی